W co wyposażyć call center?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
W co wyposażyć call center?
Technologie

Artykuł sponsorowany

Call center to miejsce pracy o unikatowych wymaganiach – liczy się przede wszystkim odpowiednie wyciszenie i sprzęt gwarantujący wysoką jakość dźwięku. W co powinny być wyposażone tego typu obiekty?

Jakie urządzenia będą najlepszym wyborem przy zakładaniu call center?

Projektując call center, należy mieć na uwadze szereg istotnych czynników. Kluczowe znaczenie będzie mieć komfort pracowników, jednak równie istotne jest uwzględnienie warunków w danym pomieszczeniu. Oprócz doboru odpowiednich sprzętów należy zatem zadbać o wyciszenie pokoju, co pozwoli zapewnić optymalne warunki do rozmów. Jakie urządzenia powinny znaleźć się w call center? To m.in. wydajne laptopy lub komputery – oprogramowanie wykorzystywane w tego typu pracy może być dość wymagające, zwłaszcza gdy potrzebny jest bieżący dostęp do bazy danych z klientami lub pracownikami. Do tego potrzebne będą akcesoria gwarantujące wysoką jakość dźwięku.

Laptop lub komputer PC – wydajność przede wszystkim

Komputery lub laptopy w call center powinny być wyposażone w solidne, wydajne podzespoły. Programy do obsługi połączeń lub wyszukiwania danych potrafią zużywać sporo zasobów – warto zatem zainwestować w sprzęt korzystający z procesora o wysokim taktowaniu oraz dużej ilości pamięci RAM. To jednak nie wszystko. Wyposażenie call center musi być dostosowane do wysokich wymagań w kwestii jakości dźwięku – z tego względu dobór wysokiej jakości karty dźwiękowej będzie mieć ogromne znaczenie.

Akcesoria do laptopa, które pozwolą zwiększyć komfort pracy

Szukając odpowiednich akcesoriów do call center, warto zwrócić uwagę głównie na słuchawki oraz wygodną myszkę komputerową. Odpowiedni zestaw słuchawkowy to podstawa skutecznej pracy w tego typu miejscach. Słuchawki call center, które są dostępne na stronie voip24sklep.pl, muszą zapewniać skuteczne wyciszenie dźwięków w tle, by zapewnić sprawną komunikację z klientami. Warto również postawić na wygodne i wytrzymałe modele – należy mieć na uwadze, że będą one wykorzystywane przez kilka godzin każdego dnia.

Odpowiednie połączenie internetowe

Praca w call center polega obecnie najczęściej na wykonywaniu połączeń za pomocą internetu, wykorzystując technologię VoIP. Z tego powodu ważne jest, aby zadbać o szybką transmisję danych bez względu na to, czy korzystamy z oprogramowania do rozmów, czy osobnych sprzętów. Na rynku można znaleźć również dedykowane routery VoIP, które są wyposażone w szereg funkcji wspierających telefonię internetową.

Telefony VoIP

Mimo że w wielu call center wszystkie obowiązki – łącznie z samymi połączeniami – są realizowane z użyciem komputera, warto również zastanowić się nad wyborem specjalnych telefonów VoIP. To wygodne rozwiązanie, które wyglądem i konstrukcją przypomina klasyczny telefon stacjonarny, jednak korzysta z technologii VoIP. W efekcie można liczyć na wysoką jakość rozmów, sprawną transmisję danych oraz pełen komfort obsługi.

Fot.:MART PRODUCTION/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*