W kampanii reklamowej znanej marki pojawiają się osoby z różnych środowisk, rozmaitego pochodzenia, w rożnym wieku i tożsamości płciowej. Hilfiger pokazuje jak bardzo możemy się różnic nawet w czasie świąt.
Marka słynie z celebracji różnorodności. Nie tak dawno temu pojawiła się nowa kolekcja Tommy’ego Hilfigera, a w kampanii uczestniczyli znani działacze LGBT+, feministki, modelki plus-size i działacze społeczni. Tym razem świąteczna kampania ma zachęcać do wzajemnego inspirowania, zrozumienia bliskich osób i tworzenia nowych tradycji. W grudniowej kolekcji pojawiają się ubrania idealne na kameralne przyjęcia świąteczne, ale także rzeczy, które towarzyszyły wszystkim cały rok, czyli swetry, wygodne spodnie i ciepłe koszule.
Do tegorocznej sesji reklamowej zaproszono nieprzeciętne postaci z różnych miejsc na świecie. Każdy z uczestników został sportretowany w swoim ulubionym miejscu. W sesji w Los Angeles została sfotografowana feministka i założycielka inicjatywy Female Collevtive Candace Reeles. W swoim mieszkaniu w Nowym Jorku wystąpił Adam Kenworthy szef kuchni i działacz na rzecz zrównoważonego rozwoju. Tancerka i instruktorka jogi Renée Stewart została sportretowana w Londynie. Wraz ze swoją żoną i synem w kampanii wystąpił także przedsiębiorca i model Tayo Ogunkoya.
Fot. Alex Tai/SOPA Images/LightRocket via Getty Images