W serialu wystąpią dotychczasowi ambasadorzy kampanii i przyjaciele marki m.in. Harry Styles, Billie Eilish, Florence Welch czy Jeremy O. Harris.
Obecne czasy, szczególnie w modzie pokazują jak istotna jest kreatywność. Zauważeni zostaną Ci, którzy będą działać na swoich zasadach w obliczu rosnących obostrzeń pandemicznych. I tak pierwszym, który w modzie wziął sprawy w swoje ręce był dyrektor artystyczny marki Moschino – Jeremy Scott, który ostatnią kolekcję włoskiego domu mody zaprezentował w formie teatru kukiełkowego. Kolejną próbą dostosowania mody do aktualnej rzeczywistości jest pomysł i produkcja modowego serialu z najnowszą kolekcją Gucci. Serial jest elementem internetowego festiwalu mody i filmu GucciFest, który odbędzie się w dniach 16-22 listopada. Jak zapowiadają organizatorzy festiwal powstał również w celu promocji młodych projektantów. W ramach GucciFest poznamy 15 młodych, zdolnych twórców wyłowionych w ramach inkubatora talentów Gucci i wspieranych przez dyrektora artystycznego włoskiej marki Alessandro Michele.
Fabuła produkcji ma rozgrywać się w Rzymie, gdzie po ulicach miasta przechadzać się będzie włoska aktorka i performerka Silvia Calderoni. W trakcie swoich podróży bohaterka będzie spotykać zaprzyjaźnione z domem mody gwiazdy światowego formatu, pośród nich Harry Styles, Florence Welch czy Billie Eilish. Serial ma mieć siedem odcinków, dlatego można się spodziewać, że lista występujących celebrytów będzie o wiele dłuższa. Współreżyserem serialu z Alessandrem Michelem jest Gus Van Sent, który na swoim koncie ma takie produkcje jak ” Buntownik z wyboru” oraz „Szukając siebie”.
Fot. Hoskoamingwia/Wikimedia Common/CC BY-SA 4.0