Mystery box – czyli kupowanie luksusowych marek w ciemno!

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
Mystery box – czyli kupowanie luksusowych marek w ciemno!
Fashion

Najnowsza moda zakupowa zyskała ogromną popularność w mediach społecznościowych. Prestiżowe marki opróżniają swoje magazyny, a klienci zyskują niepowtarzalne produkty w oryginalny sposób.

Filmy publikowane na YouTubie czy TikToku, w których autorzy chwalą się zawartość tajemniczych pudełek osiągają w sieci kilku tysiące wyświetleń. Twórcami tego pomysłu są pomysłodawcy brytyjskiego start-upu Heat. W boxach można znaleźć ubrania pochodzące z kolekcji luksusowych marek. Zdaniem twórców jest to bardziej zrównoważony model sprzedaży ubrań i dodatków i większa przyjemność dla osoby dokonującej zakupu. Firma wystartowała rok temu i współpracuje z takimi markami jak Dior, Anderson, Nanushka, A Cold Wall czy Vetements. Pierwsze mystery boxy, które trafiły do sprzedaży w ubiegłym roku cieszyły się ogromną popularnością. 1000 sztuk wyprzedało się w 20 minut. Najważniejszym aspektem reklamowym jest marketing infuencerów, którzy w założeniu firmy Heat mają pełnić funkcję kuratorów marki.

Jak zakupić mystery box?

Oferta jest atrakcyjna zarówno dla marek jak i klientów. Usługa pomaga walczyć z marnowaniem niesprzedanych produktów, lub ich drastycznymi obniżkami sezonowymi, które obniżają prestiż marki. Dzięki takiemu rozwiązaniu największe i najbardziej cenione firmy zachowują tożsamość marki i wysoki status w branży. Heat oferuje mystery boxy w dwóch cenach – 299 lub 500 funtów. Wartość przedmiotów, które znajdą się w tańszym pakiecie, ma być według deklaracji firmy zawsze wyższa i wynosić od 500 do 800 funtów. W przypadku zestawu za 500 funtów, wartość przedmiotów będzie przekraczać 850 funtów. Produkty można zakupić przez stronę internetową Heat Box.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*