Modułowa zabudowa targowa, czyli jaka?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Modułowa zabudowa targowa, czyli jaka?

Materiał Partnera

Architektura & design

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Podczas targów pierwsze wrażenie to podstawa nawiązania relacji z partnerem biznesowym lub klientem. Wie to każdy przedsiębiorca, który choć raz uczestniczył w imprezie wystawienniczej. Aby na dłużej przyciągnąć wzrok zainteresowanych, można wykorzystać wiele różnych narzędzi, które szturmem weszły do pracowni projektantów. Przez ostatnie triumfy święcą modułowe stoiska targowe. Jak wyglądają i jakie dają możliwości? Oto kilka ich największych zalet.

Co wyróżnia modułowe stoisko targowe?

Każda z ekspozycji przygotowywanych na targi to wizualna wizytówka firmy, a jednocześnie często pierwszy moment zetknięcia się z ofertą. Aby stoisko targowe spełniało swoją funkcję, powinno być spójne z profilem działalności firmy, strategią marketingową marki, a przy tym powinno być estetyczne, funkcjonalne i nowoczesne. To wszystko można osiągnąć, wybierając modułowe zabudowy targowe.

Ich wyróżniającą cechą jest elastyczna konstrukcja bazująca na wymiennych elementach, które można je swobodnie łączyć, dostosowując do przestrzeni i sytuacji. W ten sposób można też dowolnie modyfikować swój przekaz marketingowy. Moduły pozwalają stworzyć oryginalną przestrzeń ekspozycyjną wyróżniającą się na tle innych – wystarczą dobry projekt i konsekwentna realizacja. Firmy oferujące projektowanie stoisk targowych i ich budowę zwracają uwagę na jeszcze inne zalety modułowości.

Oszczędność czasu i pieniędzy

W przeciwieństwie do gotowych stoisk wersje modułowe są bardzo łatwe w montażu. Ekspozycji nie buduje się od podstaw, a jedynie projektuje pojedyncze elementy do złożenia już na miejscu. Jeśli w trakcie realizacji projektu okaże się, że jedna ze ścianek lepiej prezentuje się w innym miejscu, niż było to zaplanowane, układ w każdej chwili można zmienić.

Obok czasu można zaoszczędzić także trochę pieniędzy – wystarczy wspomnieć o kosztach transportu, jakie generuje gotowe stoisko do przeniesienia na halę wystawienniczą czy późniejszych kosztach związanych z jego przechowywaniem. Stoisko modułowe wystarczy złożyć, elementy schować do skrzyń i umieścić w magazynie lub przewieźć do kolejnego miejsca wystawy.

Estetyka i innowacja

Modułowe stoiska targowe to nowoczesne narzędzie reklamy, atrakcyjne dla odbiorcy, który szuka czegoś oryginalnego i firm nadążających za trendami. Na tego typu ekspozycjach przy prezentacji często wykorzystuje się nowe technologie, które stanowią dodatkowy dowód innowacyjnego podejścia przedsiębiorcy do swojej działalności. Takie elementy od razu zwracają uwagę potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.

Rodzaje modułowych stoisk targowych

Przed zamówieniem projektu ekspozycji każdy wystawca powinien określić swoje najważniejsze cele, nie tylko marketingowe, i oczekiwania. Dzięki temu modułowa zabudowa targowa będzie mogła spełnić swoje zadanie.

Ci, którzy decydują się na moduły, mają do wyboru kilka wariantów:

  • modułowe stoisko kompaktowe – to propozycja raczej dla małych firm, które mogą zaprezentować się w pełni na zaledwie kilku elementach przestrzennych i niewielkiej powierzchni;
  • modułowe stoisko wolnostojące – to samodzielna ekspozycja, której nie trzeba podłączać do żadnych innych elementów; sprawdza się najlepiej dla wystawców, którzy chcą pokazać ofertę na dużej przestrzeni;
  • modułowe stoisko ściankowe – taki projekt będzie się składać z kilku ścianek, które można dowolnie ze sobą łączyć; stoisko odpowiada na potrzeby osób, którym zależy na maksymalnym wyeksponowaniu swojej marki itp.

Trendy w stoiskach targowych – jak wykorzystać moduły? 

Kluczem do sukcesu stoisk wystawowych jest odpowiednia ekspozycja oferty lub konkretnego produktu. To dzięki temu jest możliwe kreowanie odpowiedniej świadomości marki. Stoiska modułowe znakomicie się sprawdzają, ponieważ pozwalają na wykorzystanie różnych, innowacyjnych elementów.

Interaktywne ekrany ukryte w ściankach, infokioski czy wirtualni asystenci przyciągną sporo potencjalnych klientów, a lekkość i funkcjonalność stoiska będzie temu sprzyjać. Odpowiednie wyeksponowanie produktu, np. za pomocą oświetlenia, również jest możliwe dzięki modułowości stoiska. Co ważne, na każdym module można zastosować inną grafikę, światła itp.

Bierzesz udział w imprezach targowych i potrzebujesz uniwersalnych, elastycznych stoisk? Rozważ wybranie stoiska modułowego, które za każdym razem dopasujesz do swoich potrzeb!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*